Ce qui me passe par la téte en premier : -Territorial Pissings -You know You're Right -France Farmer will have her revenge on Seattle -Heart Shaped Box -Dumb Ce qui me passe par la téte en premier : -Territorial Pissings -You know You're Right -France Farmer will have her revenge on Seattle -Heart Shaped Box -Dumb
Bah je vous fait un ptit classement:
1. School 2.Tourette's (dsl pour l'orthographe) 3.Rape me 4.Heart shaped box 5.Lounge act ![]() ![]() smell like teen spirit rape me polly territorial pissings lithium 1° Smells like teen spirits 2° Come as you are 3° Rape me 4° Oh me 5° heart shaped box mais c'est difficile de donner un classement tant toutes les chansons sont uniques et trop bien voila vive NIRVANA et j'espère pour longtemps 2-Smells like teen spirit 3-Sliver 4-In bloom 4.5 (héhé)- Lounge Act 5-Half the man I use to be -heart shaped box -penyroyal tea -where did you sleep last night (reprise ) -the man who sold the world (and reprise too) -heart shaped box -penyroyal tea -where did you sleep last night (reprise ) -the man who sold the world (and reprise too) ![]() -Tourette's -Verse Chorus Verse -In Bloom -Moist Vagina -Smells Like Teen Spirit je les ai mises complètement au hasard. Toutes les chansons de Nirvana sont géniales -heart sharped box -come as you are -where did you sleep last night(unplugged in new york) ![]() -oh me(nirvana & the meat puppets unplugged in new york) ![]() - Breed. - Rape me. - All apologies. - About a girl. que du bon. 2-You know you're right 3-Something in the way 4-Heart-shaped box 5-Blew ![]() 2)Lithium 3)Smell like teen spirit 4) et 5) je sais pas quoi mettre elle se valent toutes pour moi. Y a que les 3 premières que j'ai mises qui se démarquent pour moi :). A consulter également :
Autre liens sur le site pour Nirvana : Discographie Nirvana - Tee Shirt Nirvana - Poster Nirvana |
>> Plan du Forum Fans | suivi de la discussion | Tags : NIRVANA, nirvana, donc, voil, bien, autant, top, choix, salutation
+