1.Lithium 2.Smells like teen spirit 3.You know you're right 4.Come as you are 5.Lake Of Fire(cover) ![]() 1)Smells like teen spirit 2)Polly 3)Come as you are 4)Drain you 5)The man who sold the world ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I LOve the ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() rap me where did you sleep last night come as you are smell like teen spirit Rape me Polly Come as you are Lithium ( malgré que cela commence par "I'm so happy" ![]() ALL APOLOGIES SLIVER SERVE THE SERVANTS RAPE ME ![]() ![]() Moi ça serait plutôt ça : 1 - Dumb 2 - Polly 3 - Pennyroyal Tea 4 - Something in the way 5 - Plateau Sans oublier Smells Like Teen Spirit, Rape Me, Lithium, Come As You Are, Lake of Fire et toutes les autres !!! ![]() NIRVANA 4 EVER ! ![]() dumb polly the man who sold the worl in bloom ![]() ![]() alors mon top a moi sais 1) come as you are. sais par sa que j'ai commencer la guitare 2)smells likes teens spirit 3)rape me 4)marijuana 5)blew nirvana ![]() ![]() 1.where did you sleep last night 2.heart shaped box 3.rape me 4.smells like teen spirits 5.you now you're right 1) Smells Like teen Spirit Live At Reading ( Masacre de la chanson mais tellement enorme) 2)About a girl 3)In bloom Lithium Rape me 4) Polly new wave ( Elle est trache quand meme ) 5)Les autres Apres je connais pas encors tout tout Mais moi je retient surtout le massacre du live at reading de 1992 a la fin du concert sublime ![]() ![]() ![]() Mon top 5 serait : - Sappy - tourette's - Aneurysm - About a girl - Where did you sleep last night -- Lounge act -- Drain you -- Polly -- Something in the way -- Breed 2- Love buzz 3- The money will roll right in (reprise jouée en concert par nirvana, la version de reading 1992 est vraiment énorme) 4- blew 5- Drain you 6- polly/polly new wave, les deux versions sont énormes bien que totalement différentes 7- Something in the way et endless nameless donc 8- Radio friendly unit shifter 9- Frances farmer will have her revenge on seattle 10- Smells like teen spirit (bah oui, quand même !) Je sais bien, c'était un top 5. KIKOO KURT ON TAIME TOUCE ^^^^^ (Qui a dit moqueries ?) PS : pour au dessus. La vrai phrase c'est : Mieux bruler franchement que de s'éteindre à petit feu. Et c'est de Neil young. Cobain l'a juste reprise dans sa lettre d'adieu. Edit : non, feu ne prend pas de x à la fin è_é Smells like teen spirit Rape Me Come As You Are Lithium Polly A consulter également :
Autre liens sur le site pour Nirvana : Discographie Nirvana - Tee Shirt Nirvana - Poster Nirvana |
>> Plan du Forum Fans | suivi de la discussion | Tags : NIRVANA, nirvana, donc, voil, bien, autant, top, choix, salutation
+