pour ma part: 1)Fade to black 2)Sad but true 3)One 4)Sanitarium 6)The Unforgiven (je pense aussi que ce sont des incontournables du groupe) Ceci dit c'est super dur de choisir ![]() ![]() 1)Fade to black 2)One 4)Sanitarium 6)Sad but true 3)The Unforgiven ![]() ![]() ![]() ![]() Mais c'est de la pur musique !!!!!!!! En premier, met Fuel ! forcement ! ![]() Aprés, yen a trop de bien pour les classer ![]() for whom the bell tolls enter sandman am i evil seek and destroy nothing else matters 2 THE THING THAT SHOULD NOT BE 3 SAD BUT TRUE 4 THE CALL OF KTULU 5 ENTER SANDMAN ![]() ![]() 2- Sanitarium 3- Master of Puppets 4- Nothing else matters 5- The call of Kttulu... sachant que pour moi, un top 5 n'est pas suffisant ![]() to live is to die blackened for whom the bells tolls the unforgiven -Fade to black -For whom the bells tolls -Blackened -Master 1-Frantic 2-St Anger 3-Dirty Window 4-Sweet Amber 5-Some Kind of Monster .... ![]() A consulter également :
Autre liens sur le site pour Metallica : Discographie Metallica - Tee Shirt Metallica - Poster Metallica |
>> Plan du Forum Fans | suivi de la discussion | Tags : METALLICA, metallica, quelles, les, chansons, font, vibrer, all, moin
+