Si quelqun la connais pourrait il me faire signe ! Merci Bye ! ![]() ![]() ![]()
salut vat sur
Je viens de regarder la video sous youtube. C'est pas si simple. Voici un 1er jet ( à la hache). A attaquer en case 11 pour le barré du G#M7 des couplets et remonter lentement. Je suis à peu pres sur pour les 2 1ers accords des couplets et refrain, mais bien moins sur pour les derniers accords. Bref, voila. Dis-moi ce que tu en penses... @+ Phil Justin Nozuka Therapy Man G#m7 Through the water F#7 And through the flames E7 My baby left me without a trace G#m7 She took my money F#7 And left the ring E7 And she didn't leave one clue of where she was going to G#m7 F#7 E7 Oh my baby up and left me alone G#m7 F#7 E7 She signed goodbye on the letter that she wrote G#m7 F#7 E7 Oh my baby up and left me now G#m7 F#7 E7 Mr. Therapy Man I need to ask you how can I C#m7 Ebm7 E7 F#7 Live On C#m7 Ebm7 E7 F#7 Live On How could she do it Go break my heart When she used to be the crying when we were a part I gave her all of me Gave her my soul And that was exactly what she stole from me (Chorus) Through the water And through the flames My baby left me without a trace ![]() F = Fa E = Mi # = dièse m = mineur b = Bémol 7 = septième Donc si tas F#7 c'est que tu dois faire un fa dièse septieme je crois que je n'ai rien oublié ![]() ![]() A consulter également :
Autre liens sur le site pour Justin Nozuka : Discographie Justin Nozuka - Tee Shirt Justin Nozuka - Poster Justin Nozuka |
>> Plan du Forum Tablatures | suivi de la discussion | Tags : NOZUKA, tablature, justin, nozuka, JUSTIN, juste, plait, cherche, therapy
+