And I burn, Churning my direction, Quench my thirst with Gasoline!!! ![]() J'aime beaucoup aussi dans God Hates Us All : disciple et bloodline c'est vraiment un des rare groupes qui fait toujours la meme chose qui est tout aussi puissant cas leur début alaxa a écrit : Egalement, et je rajouterai Season In The Abyss je rajouteré : Gimme fuel Gimme fire Gimme that which I desire Turn on, I see red Adrenaline crash and crash my head Nitro junkie, paint me dead And I see red One hundred plus through black and white War horse War head Fuck 'em, man White knuckle tight Through black and white Oh, on I burn Fuel is pumping engines Burning hard Loose and clean Oh, and on I burn Churning my direction Quench my thirst with gasoline So gimme fuel Gimme fire Gimme that which I desire Turn on beyond the bone Swallow future, spit out home Burn your face upon the chrome Take the corner, join the crash Headlights Headlines Another junkie lives too fast Yeah Lives way too fast, fast, fast, fast, fast Oh, on I burn Fuel is pumping engines Burning hard, loose and clean Oh, and on I burn Turning my direction Quench my thirst with gasoline So gimme fuel Gimme fire Gimme that which I desire Oh Gimme fuel Gimme fire My desire Oh, on I burn Fuel is pumping engines Burning hard, loose and clean On I burn Churning my direction Quench my thirst with gasoline Gimme fuel Gimme fire Gimme that which I desire On I burn Pouratnt c'est quand meme la classe au dessus de green day et autre prepubere en folie! Ca ca a du poil et le cheuveux gras (sauf Kerry ![]() mais non vous n'etes pas les seuls voila ma "divine intervention" ![]() pour ce "diabolus in musica " ![]() ![]() ![]() ![]() Enfin, enfin un jeune homme aux oreilles detruites par satan et pas par la star Ac ![]() ![]() ![]() Il en reste 1!!!!!! ![]() ![]() je trouve quand même que les parties guit/solo de SLAYER sont plutot tiré par les c'hveux,techniquement trés bons mais peu melodieux,manque de chaleur... Je les ai vu en concert, ![]() Tom tape sur la caisse claire, et t'es bon pour les urgence ORL!!! ![]() A consulter également :
Autre liens sur le site pour Slayer : Discographie Slayer - Tee Shirt Slayer - Poster Slayer |
>> Plan du Forum Fans | suivi de la discussion | Tags : slayer, SLAYER, album, meilleur, blood, reign, sitation, sans, moi
+